A billion people died on the news tonight/But not so many cried at the terrible sight/ Well mama said/
It's just make believe/You can't believe everything you see/ So baby close your eyes to the lullabies/On the news tonight

Tuesday, February 06, 2007

I don't think you'll read this. Haha. But if you do.. this is the song I found most befitting my feeling now. Hahaha. Because.. I am leaving my wishes on the sidewalk.

多少个秋,多少个冬/我几乎快要被治癒好
但还是会去因為一个重复的话题就无心自扰
也曾想过,若真遇见到/我们应该如何是好
我想我还是会站在某一个街角/不让你看到
只因為我不想打扰/只因為怕你解释不了
只因為现在你的眼睛裡/她比我还重要
我只好假装我看不到/看不到你和她在对街拥抱
你的快乐/我可以感受的到/这样的见面方式对谁都好
我只好假装我听不到/听不到别人口中的他好不好
再不想问,也不想被风知道/放逐你的世界我管不了
若不想问/若不想被风知道/就把祝福 - 留在街角

Comments on ""

 

post a comment

Neko