A billion people died on the news tonight/But not so many cried at the terrible sight/ Well mama said/
It's just make believe/You can't believe everything you see/ So baby close your eyes to the lullabies/On the news tonight

Wednesday, July 12, 2006

祝君好

marvin

I was out with 过分美丽 and 太漂亮了 yesterday, using my partyworld voucher. It reminded me on how much I missed my guitar and keyboard, and I just realised that I really haven't played both for a long time. I tried my guitar just now, and now my fingers hurt. Out of touch, and can't sing for nuts - not that I ever could anyways.

I like this song.

张智霖 in 十指紧扣 (album)

祝君好

听 你不断呼叫我
划破宁静我的心下堕在难过
讲不出 爱没结果

口和唇紧紧闭锁

看 也一话都不说
害怕连累你一生日月
憾无缺 只差跟你曾遇过
给过你太多波折


宁愿没拥抱 共你可到老
任由你来去自如
在我心底仍爱慕
如若碰到 他比我好
只望停在远处 祝君安好
虽不可亲口细诉


说 太多话我想说
但我还是要哑口道别
任由我 天空海阔
流翔去只要你白似冰雪

宁愿没拥抱 共你可到老
任由你来去自如
在我心底仍爱慕
如若碰到 他比我好
只望停在远处 祝君安好
虽不可亲口细诉


宁愿没拥抱 共你能够终老
任由你来去自如
在我心底仍爱慕

如若碰到 他比我好
只望停在远处 祝君安好

多么想亲口细诉


Don't understand? Translate it here, but I don't think it'll be that accurate.

Comments on "祝君好"

 

post a comment

Neko